بیش از یک سالی می‌شود که تویوتا کمری ظاهر کمری خود را کمی تغییر داده است  با این حال این خودرو همچنان طرفداران خود را دارد با وجود کاهش فروش سدان‌های سایز متوسط در حالت کلی، تویوتا نشان می‌دهد که به بازار پایبند است و حتی خود خودرو ساز هم از این مورد شگفت زده شده است. تویوتا کمری برای ارائه‌ دادن فناوری جدید تر و از همه مهم تری ایمن تر در کنار معرفی کردن رنگ های خاص به روز رسانی شد. هم چنین نسخه جدید این خودرو پرفروش برای مدل 2022 تغییر زیادی نکرده است و نباید انتظار تغییر بسیار چشمگیری از این نسخه جدید داشته باشیم. اما حالا شاید سوالی پیش بیاید که این خودرو چه تغییراتی داشته است؟

در این نسخه برای مشتریانی که دنبال ایمنی بیشتر خودرو خود بودند باید گفت که کمری یک بسته ایمنی فعال ارتقا یافته دریافت خواهد کرد که می‌توان گفت احساس ایمنی تیوتا 2.5+ که همان (+Toyota Safety Sense 2.5) نام گرفته است که نور بالای خودکار و هم چنین کمک علائم جاده (RSA) را به خودرو اضافه می‌کند که با سیستم کروز کنترل تطبیقی همراه می‌شود تا هنگام فعال شدن، خودرو را مطابق با محدودیت سرعت اعلام شده در جاده تنظیم کند و هم چنین در دسترس بودن نسخه ی سایه شب برای مدل های هیبریدی است که این پکیج به نسخه هیبریدی رینگ های آلیاژی مشکی18 اینچی، تزیینات پنجره نشان،آنتن باله کوسه، نشانی منحصر به فرد همراه با دستگیره های در مشکی براق و هم چنین درپوش آینه ها اضافه می‌کند.

اخبار تویوتا کمری2022

در مجموع هم اکنون 5 سطح برای مدل های هیبریدی تویوتا کمری2021 موجود می‌باشد که بر پایه تیپ SE ساخته شده است که شامل SE و XSEو XLEو LE و نسخه Nightshade  می‌شود. این خودرو با رنگ جدید لبه‌ی یخ (Ice Edge) در نسخه‌های LE و SE و XSE قابل خرید است و TRD هم یک رنگ منحصربه‌فرد دریافت خواهد کرد.

با این حال نسخه های بروز رسانی دیگر بخش ها هم وجود دارد از جمله سیستم کنترل تهویه مطبوع دو منطقه ای، که می‌توان گفت در نسخه TRD سه منطقه ای است، سطوح LE و SE هم به آینه بغل گرم‌شونده مجهز هستند یک نمایشگر چند رسانه ای شناور مدرن در اندازه های 7 و 9 اینچی برای این خودرو در دسترس است. هم چنین(یادآور صندلی عقب) که خود یک ویژگی جهت جلوگیری از جاماندن وسیله هایی که در صندلی عقب قرار می‌گیرند که در همه ی تیپ های کمری 2022 به صورت استاندارد وجود دارد.